I just called FedEx Netherlands and this is what happened! Hubsan this needs an explanation!
- 1533304278754eD
- Posts: 91
- Joined: Wed Nov 07, 2018 3:47 pm
- Location: ITALY
Re: I just called FedEx Netherlands and this is what happened! Hubsan this needs an explanation!
I not complain, if you mean me, but anyone of backers don't get yet Zino know theses long time in European country for shipping to another European country are not normal
- 1533304278754eD
- Posts: 91
- Joined: Wed Nov 07, 2018 3:47 pm
- Location: ITALY
Re: I just called FedEx Netherlands and this is what happened! Hubsan this needs an explanation!
When in December i was calling the NL warehouse, was real, so if someone called FedEx is not a thing impossible anyway passing days but nothing change, for send one e-mail are necessary 1 minute
Re: I just called FedEx Netherlands and this is what happened! Hubsan this needs an explanation!
Have you even read my topic? It's NOT in customs, it's at FedEx it's office and FedEx is waiting on Hubsan for documents!
- 1533304278754eD
- Posts: 91
- Joined: Wed Nov 07, 2018 3:47 pm
- Location: ITALY
Re: I just called FedEx Netherlands and this is what happened! Hubsan this needs an explanation!
He get him Zino today, is not one is still waiting it, simple, when weeks ago was made posts and topic like our of disappointment, maybe him forgot it lol
-
- Posts: 9
- Joined: Thu Jan 03, 2019 9:25 am
Re: I just called FedEx Netherlands and this is what happened! Hubsan this needs an explanation!
here is the answer of GLS Currier about my Zino.
also in this case the parcel number is not real.
Hubsan lies!
GLS Customer Service <customerservice@gls-italy.com>
mer 2 gen, 10:51 (2 giorni fa)
a me
Buongiorno,
la spedizione è stata creata direttamente dal mittente (grazie ad un sistema di autobollettazione), ma materialmente non ci è stata ancora affidata, per questo motivo non vi sono aggiornamenti.
La preghiamo voler contattare il mittente per verificare il codice e la data di spedizione.
Quando verrà presa in carico dal corriere, la spedizione sarà visibile anche online sul nostro sito www.gls-italy.com fino alla consegna.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Distinti Saluti/ Regards
Ilaria A.
Customer Service Centralizzato
General Logistics Systems Italy S.p.A.
Via Basento, 19
20098 San Giuliano milanese (MI)
Italia
T +39 02 98 03 55 56
F +39 02 98 03 55 54
E customerservice@gls-italy.com
02/01/2019 10:00 - FRANCESCO TURCO ha scritto:
E' stata ricevuta una richiesta di contatto con i seguenti dati:
- Richiedente: FRANCESCO TURCO
- Email richiedente: geol.turco@gmail.com
- Telefono richiedente: 3478377704
- Azienda: Murprotec Italia
- Oggetto della richiesta: Informazioni Spedizione
- Numero spedizione indicato: 32250030026252
- Tipo servizio: Serv. Nazionale
- Testo del Messaggio:
salve,
sono in attesa di un pacco che è stato a voi consegnato da Hubsan holland in data
21 dicembre in olanda.
il tracking è fermo a quel giorno.
vorrei sapere maggiori informazioni e trempistica di consegna.
grazie
also in this case the parcel number is not real.
Hubsan lies!
GLS Customer Service <customerservice@gls-italy.com>
mer 2 gen, 10:51 (2 giorni fa)
a me
Buongiorno,
la spedizione è stata creata direttamente dal mittente (grazie ad un sistema di autobollettazione), ma materialmente non ci è stata ancora affidata, per questo motivo non vi sono aggiornamenti.
La preghiamo voler contattare il mittente per verificare il codice e la data di spedizione.
Quando verrà presa in carico dal corriere, la spedizione sarà visibile anche online sul nostro sito www.gls-italy.com fino alla consegna.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Distinti Saluti/ Regards
Ilaria A.
Customer Service Centralizzato
General Logistics Systems Italy S.p.A.
Via Basento, 19
20098 San Giuliano milanese (MI)
Italia
T +39 02 98 03 55 56
F +39 02 98 03 55 54
E customerservice@gls-italy.com
02/01/2019 10:00 - FRANCESCO TURCO ha scritto:
E' stata ricevuta una richiesta di contatto con i seguenti dati:
- Richiedente: FRANCESCO TURCO
- Email richiedente: geol.turco@gmail.com
- Telefono richiedente: 3478377704
- Azienda: Murprotec Italia
- Oggetto della richiesta: Informazioni Spedizione
- Numero spedizione indicato: 32250030026252
- Tipo servizio: Serv. Nazionale
- Testo del Messaggio:
salve,
sono in attesa di un pacco che è stato a voi consegnato da Hubsan holland in data
21 dicembre in olanda.
il tracking è fermo a quel giorno.
vorrei sapere maggiori informazioni e trempistica di consegna.
grazie
- 1533304278754eD
- Posts: 91
- Joined: Wed Nov 07, 2018 3:47 pm
- Location: ITALY
Re: I just called FedEx Netherlands and this is what happened! Hubsan this needs an explanation!
Puoi trovare un post aggiornato dove un utente Italiano ha ricevuto uno Zino in sostituzione proprio oggi e faceva parte dello stock in Netherland del 21 dicembre. Se questa non è presa in giro non lo so cosa è, che ce lo spieghino
You can find an updated post where an Italian user received a replacement Zino just today and was part of the Netherland stock on December 21st. If this is not mockery I do not know what is, that they explain it to us
You can find an updated post where an Italian user received a replacement Zino just today and was part of the Netherland stock on December 21st. If this is not mockery I do not know what is, that they explain it to us
Re: I just called FedEx Netherlands and this is what happened! Hubsan this needs an explanation!
i get my zino thats mean hubsan didnt lie to me. thats point. as well other people get it.1533304278754eD wrote: ↑Fri Jan 04, 2019 9:59 amHe get him Zino today, is not one is still waiting it, simple, when weeks ago was made posts and topic like our of disappointment, maybe him forgot it lol
-
- Posts: 30
- Joined: Tue Nov 27, 2018 3:33 pm
Re: I just called FedEx Netherlands and this is what happened! Hubsan this needs an explanation!
Well good for you. What a guyArsen wrote: ↑Fri Jan 04, 2019 1:17 pmi get my zino thats mean hubsan didnt lie to me. thats point. as well other people get it.1533304278754eD wrote: ↑Fri Jan 04, 2019 9:59 amHe get him Zino today, is not one is still waiting it, simple, when weeks ago was made posts and topic like our of disappointment, maybe him forgot it lol
Re: I just called FedEx Netherlands and this is what happened! Hubsan this needs an explanation!
Bump, waiting for an update.