Cancel order

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1533304278754eD
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Re: Cancel order

Post by 1533304278754eD » Fri Nov 30, 2018 10:29 am

Buonasera, ma avete mai ordinato un prodotto online da un sito internazionale io mi chiedo? Dalla Cina all'Europa può volerci pure un giorno ma ci sta di mezzo un week-end, e se va bene visto quelli che hanno contribuito sono 169 su indiegogo, magari 100 vengono spediti oggi dalla Cina e i restanti la prossima settimana, mettiamo anche che li spediscano tutti assieme ma nella migliore delle ipotesi quando arrivati in Europa se arrivano lì in 1 giorno potrebbero pure partire Lunedì 3 dicembre e se va bene il corriere può impiegarci a consegnare minimo 5 giorni lavorativi e questa ultima cosa non è certo dipendente o colpa di Hubsan.
Distinti saluti


Good evening, but have you ever ordered an online product from an international site I wonder? From China to Europe can take a day but there is a weekend between, and if all goes well, those who have contributed 169 are indiegogo, maybe 100 are shipped today from China and the rest of the next week, we also put that send them all together but at best when arrived in Europe if they arrive there in 1 day could also start Monday, December 3 and if all goes well the courier can employ us to deliver a minimum of 5 working days and this last thing is certainly not dependent or guilty of Hubsan.
Best regards

fb_e78f3wGZjc
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Re: Cancel order

Post by fb_e78f3wGZjc » Fri Nov 30, 2018 10:46 am

by 1533304278754eD dalla Cina con il furgone si direbbe, non è il quanto ma (compro dalla Cina da quando Marco Polo ha aperto la via e da quando ha aperto EBAY) la serieta' di una ditta .Indiegogo 20 nov poi rimbalzato al 30- accredito effettuato , persone che hanno gia' avuto la seconda batteria dal magazzino UK io NO ! pagato da un mese (erano gia in magazzino) se vogliamo prenderci per i fondelli... faccia pure . Buonaserata :cry:

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1533304278754eD
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Re: Cancel order

Post by 1533304278754eD » Fri Nov 30, 2018 11:47 am

Hubsan ha ritardato le spedizioni indicativamente di quasi un mese anche per chi ha ordinato dal sito ufficiale e dai vari retailers che siano Banggood o Gearbest, e quando ho pagato su indiegogo come data indicativa di consegna il 15 novembre specificava sì ma indiegogo non Hubsan, prima degli aggiornamenti, quindi visto che lo si è ottenuto per circa 100 € in meno già per questo personalmente posso aspettare e accettare di riceverlo con quasi un mese di ritardo e dopo chi ha acquistato dallo store ufficiale, Hubsan aveva comunque specificato subito che gli ordini su indiegogo venivano evasi dopo quelli dello store ufficiale. Se per lei questa è truffa beh non so cosa dire. Saluti

Hubsan-Ailsa
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Re: Cancel order

Post by Hubsan-Ailsa » Sat Dec 01, 2018 1:59 am

Hello Zipster ,

Your Zino will arrived to your hand soon.we have updated the tracking numbers.

Sincerely expected to your flight experience with Zino.

Waiting for your review video of the Zino.

Thanks for your support of Hubsan Zino

Zipster
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Re: Cancel order

Post by Zipster » Sat Dec 01, 2018 4:27 am

Hubsan-Ailsa wrote:
Sat Dec 01, 2018 1:59 am
Hello Zipster ,

Your Zino will arrived to your hand soon.we have updated the tracking numbers.

Sincerely expected to your flight experience with Zino.

Waiting for your review video of the Zino.

Thanks for your support of Hubsan Zino
Thank you ailsa for keeping me informed , yes I will put a video on can't wait

Mavros777
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Re: Cancel order

Post by Mavros777 » Sun Dec 02, 2018 9:43 pm

It's the 3rd of December and still processing. Order 8835 on the 30th October. Anyone here from Australia and in the same situation?

Zipster
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Re: Cancel order

Post by Zipster » Mon Dec 03, 2018 1:20 am

My order still says processing, but I've had 2 emails telling me my zino in Netherlands at courier and tracking number , 1 from hubsan and 1 from courier, mavros it won't be long email will come

Magnum1956PMQ
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Re: Cancel order

Post by Magnum1956PMQ » Mon Dec 03, 2018 7:15 am

Zipster wrote:
Mon Dec 03, 2018 1:20 am
My order still says processing, but I've had 2 emails telling me my zino in Netherlands at courier and tracking number , 1 from hubsan and 1 from courier, mavros it won't be long email will come
J'ai commandé le 10 Octobre
J'ai été livré le 26 novembre
Venu de Hollande également.

Et mon ordre était encore "processing" plusieurs jours après livraison".

Hubsan-Ailsa
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Re: Cancel order

Post by Hubsan-Ailsa » Mon Dec 03, 2018 7:45 am

Sorry for the inconvience.we are checking this issue.

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